Customer Reviews & Ratings
Complaint Posted 9/28/2020
. 1
. 0
HORRIBLE Experience! WORST Communications!
HORRIBLE Experience! WORST Communications! In processing of the loan they give you time expectations and then fail on all of them miserably.. This would be fine except they do not keep you up-dated AT ALL and get bitchy and defensive when you start asking questions. Once approved, they then heap questions and conditions on you that should have been part of process earlier.. Their communications with Title Company are a total mess leaving you hanging with no clue when signing is and then when they tell you it is wrong as they have not communicated with the signing agent. Re-scheduled closing appointment 3x all issues on their end with telling us a time and not having their mobile notary notified of time. So now done.. funding delayed and delayed once again with no communications and an attitude. No paper work on where to send payment is due date is closing in.. Then no communication as we sent in our skipped payments to get ahead of the loan.. No word from them AT ALL. Heard loan was sold from new company and they sent paperwork showing early payments had not been credited, but now loan has been sold. The closing department agent refused to give us number for management or accounting.. After threats and abuse finally got a phone call back to find out they were still holding our fund and payments sent over a month prior were not credited. After a lot of complaining they are now sayin they are wiring the money to company they sold loan to and admit no fault at all in not just crediting the payments. They say this was supposed to happen automatically eventually.. Not sure when since payments had been made over a month earlier with no crediting and no communication and they did not start that process until we called making a fuss. Meanwhile we had made 3 payments not credited at all, so now when they send it they cost us interest on those payments for 2 months. GO WITH SOMEONE ELSE and avoid the hassle.. This is just the tip of this screw up iceberg!
 
 
Business's response - by keith m.on 10/6/2020
Thank you for allowing us an opportunity to reply to this. This issue is being resolved. Here is the explanation from our operations team: "He was supposed to make his 9/1 payment to us and then 10/1 payment to the investor. We sent him the attached transfer letter via mail on 8/25/20. On his payments he over paid the principal so we are sending the difference to the investor to pay down his principal. The transfer takes up to 30 days. We have called the investors and it's being handled. We are going to issue a check to cure the extra $25 in interest. Please call our Sales Manager, Anthony Kyritsis if you have additional questions. 877-787-7463"
 
Was this review helpful? (0)
Send Message to Reviewer
Report abuse
 
Additional Business Information
Hours   Monday - Friday 9-5p.m. Phone   (714) 263-1600 Address   17852 E. 17th St Suite 107
Tustin, CA 92780
Website   http://www.primechoicefunding.com Email   kmckay@primechoicefunding.com; info@primechoicefunding.com
Contact   Keith McKay Other  
 
 
 
© Copyright 2017 TrustLink All Rights Reserved.